duminică, 24 octombrie 2010

E-mail-Corespondenta

e-mail.ro e-mail.ro e-mail.ro e-mail.ro e-mail.roe-mail.ro 
____________________________________________________________
Wed, July 21, 2010 11:42:36 AM

Re: Salutari din Galati!

From: Cartarescu Mircea

View Contact

To: Jianu Iancu

_____________________________________________________________

Draga Iancu,

Multumesc pentru frumoasa ta scrisoare.

Cu drag,

Mircea Cartarescu


____________________________________________________________

                            From: Jianu Iancu

                            To: cartarescu_mircea@yahoo.com

                            Cc: dj_iancujianu@yahoo.com

                            Sent: Sun, July 11, 2010 1:35:01 PM

                            Subject: Salutari din Galati!

____________________________________________________________
                            Buna ziua, domnule Mircea Cartarescu!



               Ma numesc Iancu Jianu, am 12 ani si sunt elev in clasa a VI-a la    Colegiul National ,,Vasile Alecsandri,, Galati. Pot sa va spun cu mana pe inima ca, sunt un mare admirator al dumneavoastra din ziua in care am inceput sa citesc deosebita opera "Enciclopedia Zmeilor". Dupa primele randuri citite am fost captivat si nu am mai putut s-o las din mana nicio clipa. Atunci mi-am dat seama ca dumneavoastra veti fi ,,prietenul meu de vacanta,,.

Am hotarat ca, in aceasta vacanta sa patrund cat mai adanc in tainele operelor dumneavoastra si sa realizez portofoliul la limba romana solicitat de domnul diriginte prof. dr. Goldu Corneliu, pentru inceputul noului an scolar.

Cum s-a terminat anul scolar m-am tot documentat in legatura cu activitatea dumneavoastra artistica, am adunat o serie de materiale, am fost la biblioteca si desigur, la editura ,,Humanitas,,. In prima saptamana de vacanta domnul diriginte m-a intrebat cum imi voi petrece ,,concediul,,. I-am raspuns imediat pe email ca voi pleca in tabara, voi merge cu parintii la mare si ii voi lua un interviu lui Mircea Cartarescu. Atunci nici nu stiam ca veti veni la Galati dar, eram ferm convins ca voi ajunge eu la Bucuresti. Aveam o misiune sacra de indeplinit si un scop bine stabilit. Si… cam aceasta ar fi povestioara mea.

Sa stiti ca va sunt recunoscator ca ati impartasit lumii intregi lucruri inimaginabile pentru un om obisnuit si veti ramane pentru mine un deschizator de drumuri, un talent innascut, care apare pe Pamant cam la o suta de ani.

Am citit, citesc si voi citi in continuare cu multa placere minunatele dumneavoatra opere.

La revedere, numai bine si mult succesc in continuare!!!

Cu respect si sincera prietenie,

Iancu Jianu
____________________________________________________________
                                                    
                                Interviu pentru Mircea Cartarescu


1. Care este factorul primordial al determinării dumneavoastră de a scrie?

2. Când trebuie să luaţi o decizie, o luaţi cu mintea sau cu sufletul?

3. Care a fost visul dumneavoastră dintotdeauna? Visaţi câteodată cu ochii deschişi?

4. Referitor la inegalabila operă, “Enciclopedia Zmeilor”, care a văzut lumina tiparului în anul 2002, puteţi să ne dezvăluiţi sursa inspiraţiei dumneavoastră?

5. Vă place să vorbiţi despre copilăria şi adolescenţa dumneavoastră?

6. Consideraţi că experienţa debutului literar este esenţială pentru un scriitor?

7. Cesare Pavese scria:”… un singur lucru (printre multe altele) mi se pare insuportabil pentru un artist: să nu se mai simtă la început de drum”. Cum aţi comenta dumneavoatră această frază?

8. Când aţi aflat pentru prima dată că sunteţi un scriitor iubit de cititori?

9. Dumneavoastră credeţi că numele pe care-l purtaţi v-a fost predestinate, sau este doar o simplă coincidenţă?

10. Ce înseamnă pentru dumneavoastră respectul pentru limba română literară?

11. I-aţi ironizat vreodată pe cei ce “atacă sănătatea cuvintelor”?

12. E de înţeles de ce aţi optat pentru cursurile Facultăţii de Limbă si Literatură Română din Bucureşti. Vă rog să ne vorbiţi despre un profesor preţuit. Ce v-a învăţat dumnealui?

13. Succesul continuu este paralizant sau stimulativ pentru un scriitor?

14. Spuneţi-mi, dacă vreţi: care este deviza vieţii dumneavoastră?

15. Marţi, 29 iunie 2010 la ora 14:00 în Sala“Mihai Eminescu”, Sediul central al Bibliotecii “V A Urechia”Galaţi, a avut loc lansarea noilor dumneavoastră volume “Frumoasele străine” şi “Nimic”, urmată de o sesiune de autografe. Gălăţenii v-au aşteptat cu sufletul la gură şi au fost profund impresionaţi de personalitatea şi originalitatea operelor dumneavoastră. Veţi mai reveni în oraşul de la Dunăre, oraş încărcat de istorie şi de parfum de tei?
___________________________________________________________

Thu, August 5, 2010 3:29:16 PM


Re: Lansare de carti Mircea Cartarescu

From: Libraria HUMANITAS Galati

View Contact

To: Jianu Iancu

____________________________________________________________

Va multumim!!!

O zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu